Wednesday, June 13, 2012

Sup sedap....suka suki je pilih.

Tiap-tiap kali pergi beli barangan keperluan di MYDIN Air Keroh Melaka perkara wajib selepas berbelanja ialah menjamu selera di Food Court. Kalau dulu masuk je ke food court jadi termangu-mangu sebab tak tau nak pilih makanan yang terlalu banyak nak dipilih. Sekarang ni kalau di sini mesti terus tuju ke gerai  'ANEKA SUP' sebab ada bermacam-macam jenis sup yang boleh dipilih dan sedap pulak tu. Ada sup ekor , sup ayam , sup tulang , sup gear box dan sup itu boleh dicampur dengan mee ke , kuey teow ke..ikut kreativiti selera kita. Beberapa bulan lepas ada pengedil , sedap juga dicampur dalam sup tu tapi sekarang sudah tidak ada lagi. Bila di tanya , katanya orang yang membuat pegedil tu sudah berhenti kerja buat sementara ni belum dapat lagi penggantinya...adoi....belajarlah kan buat pegedil tu bukan susah sangat...ececece hehehehehe...

Meh kita cuci mata , biar terliur ....

Sup gear box ...sedap dimakan dengan nasi putih  bersama sambal belacan..harga pun tak mahal sangat kalau tak salah dalam RM8.00 je semangkuk.
Ni gerainya....


Pilih-pilih je bermacam-macam jenis sup....


 Terasa macam nak pergi makan sekarang....tapi tak boleh selalu makan sup ni wei....darah naiiikkkk mencanak....hahahahaha..








No comments:

Post a Comment